Dvokomorne komunalne nadogradnje s potisnom pločom
Dvokomorne komunalne nadogradnje s potisnom pločom
  02.10.2018  |  10:16
Vrijeme čitanja: 2 min
Primarna reciklaža, odvojeno prikupljanje na mjestu nastajanja i transport reciklažnog otpada treba rezultirati s 50 postotnim učinkom do 2020. godine. Tvrtka Flli. Mazzocchia sa svojim dvokomornim komunalnim nadogradnjama omogućava optimalno zacrtani razvojni put komunalne djelatnosti u javnim komunalnim društvima

Uz ponudu višekomornih kiperskih nadogradnji s potisnom pločom IRIDE, već predstavljenih u Tehnoeku broj 69 (3/2017), tvrtka Alfateh ekologija i energetika iz Rijeke proširuje raspoloživi asortiman s dvokomornim komunalnim nadogradnjama Flli. Mazzocchia, koje mogu poslužiti u opremanju  komunalnih društava. Dvokomorne komunalne nadogradnje sa stražnjim punjenjem primjenjuju se u prikupljanju reciklažnog otpada iz personaliziranih komunalnih spremnika za reciklažni otpad, iz javnih "eko otoka" stacionarne ili mobilne izvedbe te reciklažnih dvorišta, a prazne se konačno u sortirnicama koje mogu biti izvedene u sklopu pretovarnih stanica ili na prostoru postojećih odlagališta otpada. Njihov sadržaj – korisne frakcije reciklažnog otpada, predaju se ili prodaju koncesionaru na daljnju oporabu i konačno zbrinjavanje. U novije vrijeme dio otpada se odlaže direktno u centre za ponovnu uporabu. Sveukupno odvojeni volumen reciklažnog otpada možda još nije postao motivirajući  resurs - djelomična novčana stimulacija za selekciju iz miješanog komunalnog otpada, ali je sigurno smanjen trošak komunalnog društva  za odlaganje mase istog u ŽCGO. Komunalna vozila s dvokomornom nadogradnjom (simetrične ili asimetrične podjele, kao na ilustraciji br. 3), optimalno obavljaju prijevoz u urbanim sredinama.

Stoga je njihova veličina racionalno ograničena i prilagođena prometu u gradovima i naseljima, dakle, do 18 tona najveće dopuštene mase. Podjelu nadogradnje  1/2  -  1/2  ili  1/3 – 2/3 uvjetuje količina i vrsta reciklažnog otpada na terenu. Bitno je respektirati  stabilnost opterećenog  komunalnog vozila u vožnji. Vrlo je bitno da je težište opterećenog komunalnog vozila u simetrali,  bilo da je vožnja uzbrdo ili nizbrdo ili u zavojima. Pražnjenje dvokomornih komunalnih nadogradnji sa zadnjim vratima obavlja se na konvencionalan način, istiskivanjem otpada potisnom pločom, uz prethodno podizanje zadnjih vrata. Specifična je izvedba za sakupljanje biorazgradivog otpada. Dvokomorna nadogradnja izvedena je bez stražnjih vrata, s povišenom stražnjom preklopnom stranicom. Punjenje, sabijanje i pražnjenje izvodi se na identičan način kao kod konvencionalnih autosmećara. Dvokomorne komunalne vodotijesne nadogradnje mogu biti simetrično ili pak asimetrično podijeljene. 

 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Tehnoeko
Ekologija
Ekologija stručno Električni automobili – Jesu li stvarno prijateljski za prijateljski za okoliš?

Nalazimo li se pred erom električnih automobila? Mediji euforično najavljuju da će do 2025. godine prometovati samo električna cestovna...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom STRUČNO Gospodarenje glomaznim otpadom

Glomazni odnosno kućni otpad je komunalni otpad koji se ne može (prvenstveno zbog dimenzija) prikupljati zajedno s ostalim miješanim...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom Interview Bez ZCGO-a nema cjelovitog rješenja za zagrebački otpad

Jedna od prioritetnih mjera Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2017. – 2022. je brži razvitak održivog kružnog gospodarenja...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom recikliranje Istraživanje: Recikliramo više kad znamo da tako nastaje novi proizvod

Poticanje ljudi da razmisle o mogućnosti transformacije otpada u novi proizvod ključ je za povećanje stope recikliranja

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom gospodarenje otpadom Virovitica dobila igralište s podlogom od recikliranih tenisica

Investitor je virovitička tvrtka za gospodarenje otpadom Flora VTC, a izvođač radova bila je tvrtka ZZ Concept iz Zagreba

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom recikliranje plastike Pennon Grupa gradi najveću tvornicu za recikliranje plastike u Velikoj Britaniji

Tvornicu za recikliranje plastike vrijednu 65 milijuna funti pogonit će 252 milijuna funti vrijedno postrojenje za proizvodnju energije iz...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom recikliranje Otvoreno reciklažno dvorište Općine Matulji u Jurdanima

Projekt je vrijedan 5,21 milijun eura, a sufinanciran je sredstvima iz Kohezijskog fonda Europske unije s 85 posto bespovratnih sredstava

Tehnoeko
Novosti
Novosti KRUŽNA EKONOMIJA Tvornica za proizvodnju održivog zrakoplovnog goriva

KLM je prva kompanija na svijetu koja ulaže u postrojenje za proizvodnju održivog zrakoplovnog goriva – jedino takve vrste u svijetu