Tricikl s pomoćnim elektromotornim pogonom
Tricikl s pomoćnim elektromotornim pogonom
  27.09.2018  |  15:31
Vrijeme čitanja: 2 min
Potražnja za komunalnim triciklima s elektromotornim pogonom mogla bi rasti i brže od potražnje za ostalim električnim vozilima koja su danas dostupna na tržištu, sukladno porastu zahtjeva za "zelenim" transportom

Usluge čišćenja pješačkih zona i održavanje higijene zelenih javnih površina i parkova, cvjetnica na kružnim tokovima, biciklističkih staza, plaža, tržnica, groblja i sl., može se obavljati učinkovito i bez utjecaja na okoliš, bez korištenja fosilnih goriva i bešumno, bez buke pogonskog motora. A sve to uz neznatne troškove električne energije. Komunalni tricikl bez ikakvog napora za vozača savladava uspone do 30% s ukupnom bruto masom i do 300 kg (vozač, tricikl i komunalni otpad). Sa istom masom se bez problema i zaustavlja na nizbrdicama. Opremljen je nosačem polietilenskog spremnika obujma 240 litara, nosačem metle, lopatice i štipalice. Punjenje vlastitih litijevih baterija obavlja se svakodnevno nakon smjenskog rada, a autonomija kontinuirane vožnje iznosi 4,5 sata.

Brzina kretanja je limitirana, do 20 km /h. Robusna, čvrsta, stabilna i odlično upravljiva, čelična zglobna konstrukcija komunalnog tricikla u potpunosti zadovoljava potrebe korisnika. Svi pneumatici su širokog trapa i na čeličnim naplacima s inox žbicama. Prednji kotači su opremljeni ručno upravljivim bubanj kočnicama, sa blokadom za parkiranje, a zadnji s nožnom disk kočnicom. Za sigurnu vožnju tricikla bitno je lako i sigurno pokretanje kao i zaustavljanje u prometu. Sva je rasvjeta na triciklu izvedena s led žaruljama, a reflektirajuće naljepnice i katadiopteri uz reflektirajući prsluk vozača jamče sigurno uočavanje tricikla u prometu, čak i kada su dani kratki, vrijeme loše, a vidljivost slaba. Na triciklu je ugrađen čelični pretinac za osobne stvari vozača. Osim osnovne izvedbe komunalnog tricikla sa spremnikom obujma 240 litara, proizvodni program obuhvaća i izvedbu sa mrežastim, kvadratnim spremnikom zapremine 0,75 m3 ili 750 litara, za prikupljanje reciklažnog otpada iz trgovina, kafića i restorana u gradskim četvrtima, gdje je potpuno zabranjen promet motornim vozilima. Višegodišnje isporuke i neprekidna komunikacija s korisnicima na našem tržištu, rezultirale su optimalnim razvojem proizvoda u kontinuitetu, prema sve savršenijoj izvedbi komunalnog tricikla. Izabrane reference iz priloga to i potvrđuju.

Stalno unaprjeđenje kvalitete komunalnog tricikla, u skladu sa zahtjevima tržišta, rezultiralo je kontinuiranim višekratnim isporukama Alfatehovim stalnim kupcima i osiguralo je dobru poslovnu suradnju, posebno kad se radi o servisu i brzoj isporuci originalnih rezervnih dijelova. Komunalni tricikli s elektromotornim pogonom proizašli su iz izvedbe konvencionalnih mehaničkih komunalnih tricikala sa jednim ili dva polietilenska spremnika od 120 litara, koji i danas imaju svoje mjesto na tržištu. Dodatne informacije o ovim komunalnim triciklima dostupne su u tvrtki Alfateh ekologija i energetika iz Rijeke.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom Kompostiranje Kompostiranje – sušenje - stabilizacija - prioriteti gospodarenja komunalnim otpadom u Hrvatskoj

Aerobna biološka obrada je važan čimbenik održivog gospodarenja otpadom i biološke (organske, ekološke) poljoprivrede i kružnog toka...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom Gospodarenje biootpadom Urbano bioplinsko postrojenje AWM/BEKON

Suha fermentacija je tek dio CSGO (Cjelovitog sustava gospodarenja otpadom) grada Münchena. Tvrtka AWM se transformira iz sakupljača i...

Tehnoeko
Ekologija
Ekologija pitka voda Vrijednost pitke vode

Zanimljivi podaci o gospodarenju vodom koje su objavili Njemački savez komunalnih tvrtki te Savezni statistički ured, ukazuju na trend...

Tehnoeko
Gospodarenje otpadom
Gospodarenje otpadom INTERVJU Dubravko Ponoš Odvojeno sakupljanje i recikliranje nema alternativu

Moramo biti realni i svjesni da bez centara za gospodarenje otpadom i ostale infrastrukture nećemo imati održiv sustav gospodarenja...